ми проведемо 9 експериментів з хімії, біології, фізики Щовечора будуть астрономічні спостереження і посиденьки. Ми розберемо експерименти якісно і поступово, щоб це не були фрагментарні знання. Учасники зрозуміють взаємозв'язок явищ в природі через призму 4 предметів: хімія, біологія, фізика і астрономія. Матеріали будуть розміщені в Google класі для продовження досліджень після табору і проведення нових експериментів юними дослідниками. Щоб зберегти цікавість до навчання. |
буде 5 музичних майстерок спів, гра на музичний інструментах, активне слухання музики, рухливі ігри Головна мета таких занять – емоційне розвантаження, увага до себе, до своїх відчуттів та почуттів, дослідження звуків та навколишнього світу. Ми будемо: -грати в оркестрі, диригувати -вивчати пісні та вчитись імпровізувати -досліджувати звуки навколо та предмети що звучать -вчитись зображати музику через малюнок, рух чи скульптуру -бути уважним до себе та тих хто поряд в процесі. “Це те, що складає основу заняття за Орф-підходом. Карл Орф німецький композитор, що сформував свій підхід вивчення музики до середини 20 століття. Мав на меті вивчати музику та музичні процеси через практику - слова, музики та руху, які базуються на рідному фольклорі. Запрошуємо діток долучитись до музичних занять, де в центрі є сама дитина та процес”, - викладачка музичних майстерок - Віра Ібрямова-Сиворакша. |
автори програми
вчені і митці
всі учасники діляться на 3 групи
програма табору адаптована під вік
меню одного дня Кава просто неба з гуцульськими сирами /для дорослих Сніданок - млинці, варення, сметана, омлет , буряк із чорносливом Обід - суп з фрикадельками, булгур, відбивна, грецький салат, хліб, узвар Какао з молоком, фрукти, власна випічка Вечеря - плов з печі, овочі на мангалі (перець, гриби, помідори, цибуля) Карпатський чай на ватрі з смаколиками |