Є два алгоритма. Перший - це коли ви хочете, щоб була повноцінна фізмат освіта. Тоді у вас є в доступі записані уроки, які ви можете дивитися в будь-який час. Наприклад, після обіду. Другий варіант. В нас спецкурси починаються після обіду і ви можете, залишатись в своїй школі, а приходити до нас лише на спецкурси. Або якщо у вас, наприклад, в середу в школі немає онлайн уроків,ви можете як слухач в нас навчатись цей день. Або можете порівнювати, який для вас важливіший урок і йти до нас на тей урок, а в своїй основній школі не йти. Коли ми 24 лютого відкрили платформу для всіх дітей, у нас по 700 дітей було в режимі реального часу, у нас на уроках було по 200-300 дітей в класі. І поки не відкрилися школи, то ми були чи не єдиною такою школою, яка працювала саме в онлайн форматі, з психологами, з уроками за розкладом. Дітям було дуже важливо дотримуватися цієї рутини, що вони в школі це була важлива психологічна підтримка дітям та батькам. Коли запрацювали школи, дуже багато батьків вже бігали з однієї школи - в інші. Як учасниця освітнього кластеру UNICEF, я нещодавно презентувала нашу школу світовому координатору UNICEF. Він сказав, що в часи війни зараз модель школи буде дуже гнучкою. Сьогодні, наприклад, батьки можуть обирати: вони йдуть в школу в своїй місцевій громаді оффлайн в першій половині дня, а в другій - вони на співах чи якомусь творчому занятті онлайн. Завтра у них може бути навпаки. Вони онлайн в якійсь іншій школі, а після обіду пішли на футбол в своїй місцевій громаді, де проживають. А післязавтра у них може взагалі все в онлайні бути. І виходить, що оця модель - це якраз те, про що ви говорите. Це є шанс, для багатьох батьків дати додаткову цінність, яку вони не отримують у звичайній своїй школі.